Prisca van Vuren | Office Manager HR

De laatste 3 jaar ben ik werkzaam geweest in de logistieke branche. Een dynamische omgeving waar ik het ook erg naar mijn zin heb gehad. Maar toch ging het aan me knagen dat ik niks deed met mijn Schoevers papiertje ‘Office Management’. Toen ik de vacature voor Junior Office Assistant las, twijfelde ik geen moment. De functieomschrijving en het functieprofiel paste precies bij mij. Dit wordt mijn nieuwe baan, dacht ik! Zo gezegd zo gedaan, zit ik sinds mei ’17 bij de leuke club van Inter Groep Bouw & Infra.

Als Office Assistant houd ik mij bezig met alles wat er ‘achter de schermen’ gebeurd. Van het maken van afspraken tot het regelen en bijhouden van de facilitaire zaken. Wat ik belangrijk vind is een goede sfeer en uitdaging in mijn werkzaamheden. Ik zit hier dan ook precies op mijn plek! Waar ik het meeste energie uithaal is het organiseren van de evenementen. Het geeft voldoening wanneer je ziet dat alles op de dag van het evenement goed heeft uitgepakt.

Je kunt bij mij terecht voor allerlei zaken. Ik zal altijd proberen om je zo goed mogelijk te helpen. Ik wil namelijk graag dat klanten én collega’s met een glimlach de deur uitlopen!