Medior Adviseur Assetmanagement | Regio ‘s-Hertogenbosch – Rotterdam

Weet jij alles over assetmanagement én ben jij nog lang niet uitgeleerd? Wij zijn op zoek naar iemand die de benodigde ervaring door kan geven, maar zichzelf ook wil blijven ontwikkelen. Ben jij misschien onze nieuwe adviseur?

Wat jij als Adviseur Assetmanagement gaat doen

Jij bent dagelijks bezig met het adviseren van onze klanten over het beheren van assets. Hierbij kun je denken aan wegen, riolering en gebouwen, vooral in de openbare ruimte. Binnen deze rol zijn jouw verantwoordelijkheden:

  • Het maximaliseren van de waarde van de assets;
  • Het onderhouden van dagelijks, nauw contact met onze klanten. Je bent in staat blijvende waarde te creëren bij onze klanten, door het inzetten van onze diensten en jouw kennis;
  • Het schrijven van rapporten of andere documenten, om opdrachtgevers te adviseren op het gebied van assetmanagement of het beheer van openbare ruimte;
  • Het uitvoeren en begeleiden van assetmanagement of beheerprojecten bij en met opdrachtgevers;
  • Actief onderhouden van je netwerk en deze benaderen om zo kansen voor werk te genereren.

Dit verwachten wij van jou

Jij bent nieuwsgierig, vooruitstrevend en altijd bezig met veranderingen en ontwikkelingen binnen jouw vakgebied. Je bent een echte teamspeler, je initieert samenwerkingen en deelt jouw kennis met collega’s. Daarnaast wil jij de klant echt verder helpen en denk jij op een probleemoplossende manier met de klant mee. Maar misschien wel het belangrijkst: je bent een fijne collega, iemand die naast het werk ook de tijd neemt om het weekend samen te bespreken. Verder voldoe jij aan de volgende eisen:

  • Je hebt een hbo-diploma behaald op het gebied van civiele techniek, technische bedrijfskunde, planologie of een vergelijkbare technische opleiding;
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring;
  • Je hebt kennis opgedaan met assetmanagement of risico gestuurd beheer en onderhoud;
  • Je hebt ervaring in de publieke sector;
  • Een gevolgde cursus Assetmanagement en/of ISO 55000 is een pré.

En dit krijg je van ons terug

Werken bij Inter Asset Management betekent uitdagend werk, waar je helemaal in op kunt gaan. Zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent. Samen zorgen wij dat je doorgroeit en bieden we jou de ruimte en ondersteuning voor jouw persoonlijke ontplooiing. Verder werk je samen met ongekend leuke collega’s. Collega’s met humor, ondernemerschap, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral met het WIJ-gevoel. Verder kun je het volgende van ons verwachten:

  • Een aantrekkelijk salaris, aansluitend bij jouw kennis en ervaring;
  • Een vast contract en minimaal 25 vakantiedagen, met de mogelijkheid om extra vrije dagen bij te kopen;
  • Flexibele werktijden, zodat jij een goede balans hebt tussen werk en privé;
  • Wij bieden een standaard jaarlijks opleidingsbudget, wat jij naar eigen inzicht kunt inzetten voor jouw ontwikkeling. Daarnaast biedt onze eigen Inter Groep Academie diverse opleidingsmogelijkheden aan waar jij gebruik van kan maken;
  • We staan altijd open voor nieuwe initiatieven, ideeën en ondernemerschap;
  • Een goede reiskostenvergoeding of leaseauto én pensioenregeling;
  • Een iPhone van de zaak. Als je belooft dat je hem óók zakelijk gebruikt! 😉

Ja, dit klinkt interessant!

Leuk dat je enthousiast bent! Je interesse kun je laten blijken door je cv of link naar je LinkedIn-profiel te mailen. Het meesturen van een motivatiebrief is dus niet nodig.

Wil je eerst wat meer informatie of heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met Bouke.